Ildikó áldott állapotba került. Amikor az örömhírt megosztotta a cégvezetővel,
rögtön javaslatot is tett saját utódjára. Az iparágban tapasztalatot szerzett, a
pénzügyi osztály vezetésére alkalmas jelöltért nem is kellett messzire menni: ő
is a vállalat alkalmazottja volt, csak egy másik osztályon, vezető beosztásban.
Így a kiszemelt utód rövid betanulás után átvehette Ildikó feladatkörét. Ehhez hozzávetőleg
egy hónapra volt szükség csupán.
A kérdés csak az volt, ki vegye
át az új pénzügyi osztályvezető régi feladatkörét, valamint, hogy betanulása egy
hónapja alatt ki vigye a pénzügyi osztály vezetését teljes felelősséggel.
A cégvezető – korábbi jó
tapasztalata alapján – interim megoldást választott mindkét helyzet orvoslására.
Összesen 18 munkanapra fogadott fel
egy pénzügyes interim menedzsert, aki remekül megoldotta ezt a klasszikus gap management helyzetet. Ugyancsak
interim vezetőt talált az új pénzügyi osztályvezető korábbi feladatkörére, aki végül
28 napi munka után számlázott napidíjat. Amikor ez a második interim menedzser
is átadta a feladatkört az időközben megtalált, meghatározatlan időre felvett
munkatársnak, a cégvezető elégedetten dőlhetett hátra. Jóleső érzéssel nyugtázta,
hogy sikerült áthidalni a fellépett erőforráshiányt, fenntartani a
zökkenőmentes működést és a nyugodt munkavégzést. A vállalat üzleti életében semmilyen
megrázkódtatást nem okoztak a személycserék, hála a hatékony interim megoldásnak.
… És időközben Ildikó is
összekészítette a babakelengyét.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése